Вітаю Вас, Гість
Переможці ІІ (міського) етапу          ХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені П.Яцика:
Дипломом І ступеня

1.     Кавунець Анну, 5 клас, ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Дипломом ІІ ступеня


1.    
Кухарець Вікторію, 6 клас ЗОШ І-ІІІ ст. №1
2.    
Носко Уляну, 9 клас, ЗОШ І-ІІІ ст. №1
3.    
Каленюк Юлію, 10 клас, ЗОШ №1

Дипломом ІІІ ступеня


1.    
Висоцьку Христину, 8 клас, ЗОШ І-ІІІ ст. №1

                                                              УКРАЇНА                                             

УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ

 СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

30000, м.Славута, вул. Козацька, 36; тел.(03842) 2-21-51(нач.), факс (03842) 2-27-20(прийм.)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Н А К А З

  24 грудня 2010 року                              м.Славута                                        № 333

 Про підсумки ІІ етапу

Всеукраїнських  учнівських  

олімпіад з базових дисциплін

2010-2011 н.р.

          Відповідно до Положення „Про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових та спеціальних дисциплін, турніри, конкурси фахової майстерності”, затвердженого наказом МОН України від 18.08.1998 р. №305, Положення про проведення І, ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів та турнірів у Хмельницькій області затвердженого наказом управління освіти і науки Хмельницької  облдержадміністрації від 27 листопада 2008 року № 566  та на виконання наказу  МОН України від 21 вересня 2010 року № 891 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2010-2011 н.р.», наказу ХОДА управління освіти і науки від 14жовтня 2010 року № 638-но, наказу управління освіти Славутської міської ради від 14 жовтня 2010 року № 265 «Про проведення учнівських  олімпіад з базових навчальних   предметів у 2010-2011 р.р.» та з метою розвитку творчого самовдосконалення активізації всіх форм позакласної роботи з учнівською молоддю протягом листопада – грудня 2010 року проведені міські олімпіади

з математики,  української мови та літератури, географії, історії, біології, фізики, хімії, трудового навчання, інформатики,  основ економіки, іноземних мов (англійської, німецької, французької),    основ правознавства, російської мови та літератури, астрономії,  екології, педагогіки і психології.

                В ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад взяли участь 446 учнів загальноосвітніх начальних закладів міста.

                Переможцями та призерами міських олімпіад стали 174 учні, 51 з них вибороли  перші місця.

         Перше командне місце серед навчальних закладів міста посіла команда ЗОШ І-ІІІ ст. №1 – 39 призових місць, з них -  18 перших.

         Друге місце посіла НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія» - 35 призових, 13 перших. Олімпіади пройшли на належному організаційному рівні.

                Результати олімпіад підтвердили належну теоретичну та практичну підготовку учнів по окремих предметах.

         В  олімпіаді з української мови та літератури взяло участь 40 учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста.  Кращі результати показали учні  ЗОШ І-ІІІ ст. №1(Мосіюк Богдан, 7 клас, Висоцька Христина, 8 клас, Калюжнюк Ірина, 11 клас), НВК (Гедзюк Анастасія, 9 клас, Сівак Марія, 10 клас). Варто відмітити роботи учнів Катериненко Олександри (7 клас, СЗОШ             І-ІІІ ст. №9), Рудюк Людмили (7 клас, НВК №5), Жоган Антоніни (11 клас, НВК), Холода Олега (10 клас, ЗОШ І-ІІІ ст. №6)

                Учні 8-9 класів виконали творче завдання у формі роздуму «Цінності, які належать усім і кожному», «Хто ми без рідного слова» на високому рівні. Переважна більшість учнів, використавши власний досвід і спостереження, приклади з художньої літератури зуміли довести запропоновану тезу. Творчі роботи відзначаються глибиною мислення, логічністю, самостійністю суджень. Проте, у деяких роботах порушена стильова єдність окремих складників. Учні використовують дуже складні синтаксичні конструкції, нагромаджують займенники, сполучники, що ускладнює сприйняття змісту. На олімпіаді з української літератури не всі учні зуміли зробити ідейно – художній аналіз поезії Т.Шевченка «Думи мої». Та визначити жанрово – стилістичні особливості історичної пісні та народної думи (8 клас).

                Учні 9 класів тільки частково володіють інформацією побудування шкільної драми. У розкритті теми «Розвиток драматургії і театру кінця ХІХ ст.» десятикласники не розкрили жанрову різноманітність драматичних творів І.Карпенка – Карого, М.Старицького, М.Кропивницького.

    

Зведені дані про кількість переможців та призерів міських предметних олімпіад 2010-2011 н.р.