Методичне об’єднання вчителів іноземної мови
Основним напрямком у роботі вчителів є комунікативний підхід у вивченні мови.
Тож вчителі креативно працюють,
використовуючи не тільки класичні методи, а й новітні технології.
Це - метод проектів, рольові ігри, драматизація, «мозковий штурм», робота в парах та групах.
На уроках та позакласних заходах ми активно працюємо з автентичними аудіо -та відеоматеріалами, використовуючи проектор.
Таке розмаїття засобів сприяє розвитку творчості учнів та дає можливість створювати комунікативні ситуації, наближені до життя.
Кожного року наші учні беруть участь у міських олімпіадах з англійської мови та посідають призові місця.
№ |
ПІБ |
Освіта |
Стаж |
Результати |
Навчальний заклад, який закінчив вчитель |
Науково-методичні проблеми, над якими працюють вчителі іноземних мов |
1. |
Балик
Лілія |
Вища |
4 |
Спеціаліст |
Міжнародний університет |
Використання методу гри на уроках іноземної мови |
2. |
Гучинська Майя |
Вища |
40 |
Вища категорія |
Чернівецький університет |
Формування комунікативних мовних компетенцій на уроках французької мови засобами методу проектів |
3. |
Кондратюк Людмила |
Вища |
4 |
Спеціаліст |
Кременецький
обласний |
Питальне висловлювання як засіб актуалізації імпліцитного заперечення в англомовному дискурсі
|
4. |
Кузнєцов
Василь |
Вища |
34 |
Вища категорія, |
Вінницький педагогічний |
Активізація граматики на уроках англійської мови
|
5. |
Остапчук
Юлія |
Вища |
4 |
Спеціаліст |
НПУ м.Київ |
Категорії часу та простору в житійних текстах |
6. |
Станкевич
Тетяна |
Вища |
10 |
Спеціаліст |
Ніжинський ДПУ |
Використання методу проектів на уроках англійської мови |
7. |
Філонюк
Оксана |
Вища |
6 |
Спеціаліст |
Рівненський
державний |
Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови
|
8. |
Шеремета Тетяна Анатоліївна |
Вища |
14 |
II категорія |
Рівненський економіко- |
Використання ІКТ та ресурсів Інтернет при вивченні англійської мови |